آموزش و پژوهش

طراحی اینفوگرافیک با استفاده از اصول گشتالت

بر اساس نظریه گشتالت، ذهن ما به اطلاعات دیداری که دریافت می‌کند معنا می‌بخشد. این نظریه در میان طراح...

چگونه اینفوگرافیک ها را به اشتراک بگذاریم تا بازدید بیشتری داشته باشند

دیداری سازی داده ها می تواند به خوبی توصیف گر زمانه ای باشد که در آن زندگی می کنیم. در تمامی سایت ها...

اینفوگرافیک؛ بازوی بازاریابی محتواست

در گزارشی که اخیرا‌ در وب‌سایت MOZ انتشار یافت، میزان کارایی اینفوگرافیک‌ها در سال ۲۰۱۶ از ۵۰ درصد ب...

کسب رتبه برتر بخش اینفوگرافیک جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی توسط مرکز تخصصی اینفونگاره

مرکز تخصصی اینفونگاره رتبه برتر دومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی در بخش اینفوگرافیک را کسب...

موشن گرافیک؛ تأثیرگذارترین روش تبلیغاتی سال

بسیار جذاب خواهد بود اگر شما بتوانید برای انتقال محتوا، از تصاویری متحرک استفاده کنید. ویدئو ها بخش...

اینفوگرافیک چرا به اینفوگرافیک‌ها نیاز داریم

چرا به اینفوگرافیک ها نیاز داریم، چه کسی اینفوگرافیک ها را می خواندو چگونه یک اینفوگرافیک بسازیم از...

ویژه علاقه مندان به طراحی اینفوگرافیک

۵ گام برای رسیدن به اینفوگرافیک

اگر دنبال راهکارهای جدید و موثر در تولید محتوا هستید، نباید سهم نفوذ اینفوگرافیک را در دنیای پیش‌رو...

چرا اینفوگرافیک؟

۶۵ درصد از مخاطبین شما سبک یادگیری بصری دارند

ویژه علاقه مندان و طراحان

بایدها و نبایدها در طراحی اینفوگرافیک

در یک دهه گذشته، صفحه‌های نمایش ما با سیلی از داستان‌هایی که با اینفوگرافیک گفته می‌شود پر شده‌اند....

ویژه طراحان

طراحی کردن اینفوگرافیک چگونه است؟

تهیه اینفوگرافیک یک مهارت است، طراح اینفوگرافیک باید داستان را به گونه ای بیان کند که بیننده در کمتر...

صفحات