شناسه : 258
چهارشنبه 22 دى 1395 ساعت 21:58 2017-1-11 21:58:16
اگر صاحب کسب و کار محتواى ارزشمند( نه محتواى تبلیغاتى) را به صورت دائم در اختیار مشترى قرار دهد، در آنها حس اعتماد و تعلق خاطر ایجاد و فروش بیشترى تجربه مى کند. کسب وکارهایى که خواهان رشد و پیشرفت هستند باید بازاریابى محتوایى خود را با استراتژى کسب و کارشان همسو کنند .
اگر صاحب کسب و کار محتواى ارزشمند( نه محتواى تبلیغاتى) را به صورت دائم در اختیار مشترى قرار دهد، در آنها حس اعتماد و تعلق خاطر ایجاد و فروش بیشترى تجربه مى کند. کسب وکارهایى که خواهان رشد و پیشرفت هستند باید بازاریابى محتوایى خود را با استراتژى کسب و کارشان همسو کنند .
اینفونگاره | بازاریابى محتوا یا بازاریابى از طریق محتوا یکى از روش هاى نوین بازاریابى است. هدف اصلى این نوع بازاریابى انتشار محتواى ارزشمند درباره کالا و خدمات کسب و کار از طرق مختلف است.
اگر صاحب کسب و کار محتواى ارزشمند( نه محتواى تبلیغاتى) را به صورت دائم در اختیار مشترى قرار دهد، در آنها حس اعتماد و تعلق خاطر ایجاد و فروش بیشترى تجربه مى کند. کسب وکارهایى که خواهان رشد و پیشرفت هستند باید بازاریابى محتوایى خود را با استراتژى کسب و کارشان همسو کنند .
... برای مشاهده و دریافت اینفوگرافیک در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید ...

اضافه کردن دیدگاه جدید