شما برای استفاده از یک مطلب کدام یک روش را برای خواندن و مطالعه آن ترجیح می ‌دهید: یک دسته متن که با آمار های گیج کننده پر شده یا یک اینفوگرافیک خیره کننده که درک داده ‌ها و اطلاعات را آسان می ‌سازد؟
شما برای استفاده از یک مطلب کدام یک روش را برای خواندن و مطالعه آن ترجیح می ‌دهید: یک دسته متن که با آمار های گیج کننده پر شده یا یک اینفوگرافیک خیره کننده که درک داده ‌ها و اطلاعات را آسان می ‌سازد؟

اینفونگاره | شما برای استفاده از یک مطلب کدام یک روش را برای خواندن و مطالعه آن ترجیح می ‌دهید: یک دسته متن که با آمار های گیج کننده پر شده یا یک اینفوگرافیک خیره کننده که درک داده ‌ها و اطلاعات را آسان می ‌سازد؟

این احتمال بسیار وجود دارد که شما دومی را انتخاب کنید ـ همانطور که بسیاری از خوانندگان در سال 2017 این کار را انجام دادند. در اینجا چند دلیل برای اینکه این ابزار ارتباطی مشخصا به رشد محبوبیت خود در سال جدید ادامه خواهد داد بیان می‌ شود:

 1. آنها داده محور هستند. فناوری‌ های جدید به ما اجازه می ‌دهد تا داده بیشتری را کنترل کنیم و اینفوگرافیک‌ ها به ما این امکان را می‌ دهند تا آن اعداد را برای مخاطبان ساده‌ سازی نماییم و از طریق آن اطلاعات بیشتری را در زمان اندک در اختیار مخاطب قرار دهیم.

 2. آنها بصری هستند. مخاطبان نسل جدید یا نسل هزاره به سوی محتوا های بصری کشیده می شوند .این موضوع دلیل اصلی برای محبوبیت بسیار زیاد اینستاگرام و اسنپ چت است چرا که در بین حواس پنجگانه بینایی مهمترین حواس است و از طریق آن تصویر در ذهن نقش می ‌بندد.

 3. آنها برای اشتراک گذاری آسان هستند. شما نمی ‌توانید یک گزارش تحقیقی را در پینترست ارسال کنید اما اگر اینفوگرافیک داشته باشید می ‌توانید آن را در پینترست به اشتراک بگذارید.

در دنیای امروز که دامنه توجه انسان‌ها به 8 ثانیه رسیده برای رساندن سریع‌تر و بهتر مقاصدتان، شروع به استفاده از اینفوگرافیک نمایید تا توجه ‌ها را جلب کرده و الهام بخش در جهت انجام اقدامات است.

مرکز تخصصی اینفونگاره به سبب تجربه خود آماده ارایه مشاوره های تخصصی در حوزه اینفوگرافیک از مهندسی و معماری محتوا در قالب های مختلف اینفوگرافیک با مجموعه ها و مخاطبین محترم میباشد. برای ارتباط با مجموعه اینفونگاره می توانید از منوی تماس با ما اقدام نمایید.

 

 

اضافه کردن دیدگاه جدید