شناسه : 282
سه شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 13:09 2017-1-31 13:09:32
مردم جذابیت بصری اینفوگرافیک ها را به دلیل نمایش جذاب، سرگرم کننده و منحصر به فرد داده ها کشف کردند.پس از آن اینفوگرافیک های زیادی خلق شد. دلیل اصلی ساخت اینفوگرافیک ها کاربران بودند.بیزینس ها تلاش کردند با ساخت اینفوگرافیک ها سبکی نو و جذاب را در نمایش خدمات و محصولات خود به مصرف کنندگان انتخاب نمایند.
مردم جذابیت بصری اینفوگرافیک ها را به دلیل نمایش جذاب، سرگرم کننده و منحصر به فرد داده ها کشف کردند.پس از آن اینفوگرافیک های زیادی خلق شد. دلیل اصلی ساخت اینفوگرافیک ها کاربران بودند.بیزینس ها تلاش کردند با ساخت اینفوگرافیک ها سبکی نو و جذاب را در نمایش خدمات و محصولات خود به مصرف کنندگان انتخاب نمایند.

اینفونگاره | مردم جذابیت بصری اینفوگرافیک ها را به دلیل نمایش جذاب، سرگرم کننده و منحصر به فرد داده ها کشف کردند.پس از آن اینفوگرافیک های زیادی خلق شد. دلیل اصلی ساخت اینفوگرافیک ها کاربران بودند.بیزینس ها تلاش کردند با ساخت اینفوگرافیک ها سبکی نو و جذاب را در نمایش خدمات و محصولات خود به مصرف کنندگان انتخاب نمایند.

از آن زمان اینفوگرافیک های زیبا و خلاقانه ی در سراسر جهان طراحی شد و کاربران آنها را با دیگران به اشتراک گذاشتند و اینگونه بسیاری از بیزنس ها رشد کردند و نامشان را در ذهن مخاطبان ماندگار کردند.

همانطور که می دانید اینفوگرافیک ها تنها داده های ارزشمند را منتقل نمی کنند بلکه آنها را به شیوه ی هنرمندانه و زیبا منتقل می کنند.به نحوی که نظر کاربران را لابلای نتایج جستجو یا در میان پست های شبکه های اجتماعی به خود جلب می کند.

اینفوگرافیک ها نه تنها جذاب هستند بلکه ساده نیز هستند و کاربران را نسبت به این روش بازاریابی اینترنتی علاقه مند می کند. تنها با دیدن چند نمونه اینفوگرافیک و با خواندن اصول و تاثیرات این نوع محتوا قطعا متوجه می شوید که با واردن کردن ساخت اینفوگرافیک در اقدامات بازاریابی به چه میزان عملیات بازایابی محتوایی شما را رشد می دهد.

فرم ها و تعداد محتوای تعاملی متنوع است.شما می توانید متن، ویدیوها، تصاویر و اینفوگرافیک داشته باشید.در تمام این محتواها، یک شباهت وجود دارد: آنها اطلاعات و داده ها را به روشی جذاب و تعاملی منتقل می کنند.

مردم اینفوگرافیک ها را بیشتر به اشتراک می گذارند چرا که بیشتر برایشان جالب است و به نوعی حالت سرگرمی دارد،  با این اتفاق شما بیشتر دیده می شوید. اما یک سئوال سایر مردم چطور از طریق اینفوگرافیک ها از کسب و کار شما اطلاع پیدا می کنند؟

شما اعتبار خود را از قسمت انتهایی اینفوگرافیک کسب می کنید.یعنی چه ؟! مردم بعد از اینکه مطالب اینفوگرافیک را خوانند دوست دارنند بدانند که چه کسی این اطلاعات را به آنها داده است بنابراین اینجاست که در قسمت پایانی اینفوگرافیک، ادرس وب سایت، لوگو،نام برند و موسسه شما را می بینند . اکثریت کاربران به وب سایت شما مراجعه می کنند تا ببینید که چه اطلاعات دیگری نظیر همین اینفوگرافیک را می توانید به آنها ارائه دهید.

کاربران اینفوگرافیک شما را با سایر دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک می گذارند و اینگونه است که مصرف کنندگان بیشتری به سمت وب سایت شما می آیند.

یکی از دلایلی که شما می بایست اینفوگرافیک را به عنوان یکی از بخش های مهم استراتژی بازاریابی محتوایی خود قرار دهید این است که این شکل از تولید محتوا ، اطلاعات خاص و جالبی را برای یادگیری و علاقه مند کردن کاربران ارائه می کند.

شما با طراحی و انتشار اینفوگرافیک نشان قدرتمندی از خود در دنیای بازاریابی آنلاین ایجاد می کنید و می توانید از آن  طریق پیوسته کاربران و مصرف کنندگان را به سمت خود بیاورید که پیش از این نمی توانستید.

بسیاری از افراد برای خلق یک اینفوگرافیک نیاز به طراحان حرفه ای دارند چرا که روند تولید اینفوگرافیک کمی پیچیده است. از طرف دیگر طراحان حرفه ای زیادی نیز آماده به خدمت هستند که البته توانایی های آنها همه با هم یکسان نیست و ممکن است شما کار یکی را بر دیگری ترجیح دهید. بنابراین در این حالت می توانید یک طراح را انتخاب کرده و پروسه تولید اینفوگرافیک را با کمک او شروع کنید.

مرکز تخصصی اینفونگاره به سبب تجربه خود آماده ارایه مشاوره های تخصصی در حوزه اینفوگرافیک از مهندسی و معماری محتوا در قالب های مختلف اینفوگرافیک با مجموعه ها و مخاطبین محترم میباشد. برای ارتباط با مجموعه اینفونگاره می توانید از منوی تماس با ما اقدام نمایید.

منبع: گروه جوهر

اضافه کردن دیدگاه جدید