شناسه : 374
شنبه 2 ارديبهشت 1396 ساعت 09:46 2017-4-22 09:46:21
اصحاب رسانه‌ها، چشمِ بيدار و هوشيار جامعه در دستيابی به حقايق و واقعيت‌ها هستند،   اهميت كار رسانه ملی در اين است كه جامعه او را حلقه واسط خود با واقعيت‌های عينی مي‌داند، زيرا افراد جامعه اغلب بر اساس اطلاعات و اخبار دريافتی از رسانه‌ها، تحليل و برنامه‌ريزی می‌كنند. اگر رسانه به عمد اطلاعات و اخبار غيرواقعی در اختيار جامعه قرار دهد، علاوه بر اينكه در اعتماد جامعه به خود خيانت كرده، اعتبار خود را نيز از دست خواهد داد.
ششمین شماره هفته نامه ایست رسانه ای منتشر شد

اینفوگرافیک صداقت رسانه ای

اصحاب رسانه‌ها، چشمِ بيدار و هوشيار جامعه در دستيابی به حقايق و واقعيت‌ها هستند، اهميت كار رسانه ملی در اين است كه جامعه او را حلقه واسط خود با واقعيت‌های عينی مي‌داند، زيرا افراد جامعه اغلب بر اساس اطلاعات و اخبار دريافتی از رسانه‌ها، تحليل و برنامه‌ريزی می‌كنند. اگر رسانه به عمد اطلاعات و اخبار غيرواقعی در اختيار جامعه قرار دهد، علاوه بر اينكه در اعتماد جامعه به خود خيانت كرده، اعتبار خود را نيز از دست خواهد داد.

اینفونگاره |  اصحاب رسانه‌ها، چشمِ بيدار و هوشيار جامعه در دستيابی به حقايق و واقعيت‌ها هستند،   اهميت كار رسانه ملی در اين است كه جامعه او را حلقه واسط خود با واقعيت‌های عينی مي‌داند، زيرا افراد جامعه اغلب بر اساس اطلاعات و اخبار دريافتی از رسانه‌ها، تحليل و برنامه‌ريزی می‌كنند. اگر رسانه به عمد اطلاعات و اخبار غيرواقعی در اختيار جامعه قرار دهد، علاوه بر اينكه در اعتماد جامعه به خود خيانت كرده، اعتبار خود را نيز از دست خواهد داد.

عوامل شکل گیری دروغ رسانه ای، علل عدم وجود صداقت رسانه ای، برخی انواع دروغ رسانه ای، صداقت رسانه ای در آیات، صداقت رسانه ای در جامعه و نتایج نبود صداقت رسانه ای از جمله موضوعات تشریح شده در اینفوگرافیک «صداقت رسانه ای» می باشد که به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تبیین و تولید شده است. گفتنی‌ست مجری این طرح مرکز تخصصی اینفونگاره می باشد.

... برای مشاهده و دریافت اینفوگرافیک در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید ...

برای دریافت فایل قابل چاپ از طریق منوی تماس با ما اقدام فرمایید.

اضافه کردن دیدگاه جدید